[rosedu-mafia] [Rosedu Mafia] Ziua 4

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Thu Jul 9 21:09:00 EEST 2009

On Thu, 9 Jul 2009 20:54:25 +0300
Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org> wrote:

> Pentru că vrem să terminăm this blooooooody game odată :|
> Este lame, pentru că nu s-a jucat cum trebuie... fiecare 'zi' a durat
> mult prea mult, a fost și chestia că oamenii nu au votat..a devenit
> lame lame LAME.... și ori începem unul nou, ori ne mutăm pe IRC

Nu ştiu... să vrei să terminăm de dragul de a termina mi se pare
suspect. Iată, astfel:
 - nu am eliminat niciun mafiot
 - e foarte probabil (eu cred că am auzit că sunt 3 -- asta e altă
   discuţie) ca, dacă nu nimerim un mafiot azi, mafia să câştige.
 - AJ se grăbeşte să se termine

Concluzia logică este că AJ are un interes să eliminăm pe cineva cât
mai repede. Banii mei sunt pe el şi pe Laura ca mafioţi, dar, văzând că
Laura e mai puţin agresivă, în interesul satului, I urge you guys to
off AJ today.

A, da, şi mă calcă pe nervi când cineva spune de mai multe ori acelaşi
lucru, iar ultima oară cu CAPS. Way to send your message across,
mobster... ne faci şi vreo ofertă pe care nu o putem refuza?

Minus vot: Laura
Plus vot: AJ

--
      ,~~~~.