[rosedu-mafia] Ziua 3

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Jul 7 19:49:23 EEST 2009

2009/7/5 mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> În timp ce sătenii discutau plictisiţi în mijlocul satului metode de a
> eradica mafioţii dintre ei noaptea s-a lăsat încet încet asupra lor.
> Luna plină şi urletele lupilor din depărtare i-au îndemnat pe toţi
> sătenii să se ducă la casele lor şi să termine aceste dezbateri ca-n
> Parlamentul României unde 2 vorbeau şi restul dormeau.
>
> Noapte bună copii :)
>

> Aştept pe privat voturile vostre. :D
>
> teh eternal MM

Ţin să vă amintesc că mâine dimineaţă la ora 9.30 se va termina o altă
noapte din Mafia. Până acum nu am primit nici un mesaj pe privat cu
acţiunile din cadrul acestei nopţi. Este posibil să inventez o boală
ce s-a lăsat subit asupra satului astfel încât toţi cei inactivi au
fost atinşi de ea şi au murit peste noapte dar momentan este doar o
sugestie :D

MM care nu are răbdare.