<br><br>On Friday, February 3, 2012, Razvan Botea <<a href="mailto:utherr.ghujax@gmail.com">utherr.ghujax@gmail.com</a>> wrote:<br>> Salut,<br>><br>> Mi-a venit o idee pentru un viitor articol TechBlog, nu știu dacă are cineva experiență cu așa ceva or even if it's worth making a post over this.<br>
><br>> Ideea este urmatoarea: Migrating a [relatively] big project from a 32-bit to 64-bit architecture.<br>><br>> Credeți că este destul de interesant sau ceva la care se poate scrie măcar o pagină jumate ?<br>
><br>> Dacă nu, chiar sunt curios cum se face o asemenea chestie (spre exemplu, un joc făcut pe 32 de biți apoi eventual peste ceva vreme apare un executabil pe 64 de biți).<br>><br>> PS: I tried looking on google on how this process from 32 to 64 works, I wasn't very satisfied.<br>
><br>> --<br>> Răzvan Botea,<br>> Computer Science Geek<br>> _______________________________________________<br>> <a href="http://lists.rosedu.org/cgi-bin/mailman/listinfo/rosedu-general">http://lists.rosedu.org/cgi-bin/mailman/listinfo/rosedu-general</a><br>
<br>Nu e suficient sa il recompilezi?<br><br>-- <br>--<br>Mihnea Dobrescu-Balaur<br>Sent from Gmail Mobile<br>