[rosedu-general] IOIOI 2019

Victor Ciurel victor.ciurel at rosedu.org
Tue Feb 19 00:00:09 EET 2019

Hello,

Deoarece a trecut mult timp de când ne-am întalnit ultima oară pentru o
seară de boardgames și pentru a da startul semestrului 2 în forță, mă
gândeam să schimbăm puțin "locația" și să ne întâlnim vineri, 22.02, în
hol EC, la seara de boardgames organizată de Academia Cisco.

Dacă sunteți interesați, puteți chiar participa la unul dintre jocurile
competitive, unde puteți câștiga un boardgame fancy, pe care putem după
să îl jucăm la un "ROSEdu boardgames night" sau puteți doar să
participați de fun.

Înscrierile se fac aici http://ioioi.cs.pub.ro .

O zi bună!
Victor