[rosedu-general] LIF 2018 P.S.

Victor Ciurel victor.ciurel at rosedu.org
Wed Oct 10 19:03:02 EEST 2018

Hello!

Sâmbătă a avut loc cea de-a 13-a ediție Linux Install Fest. Puteți vedea
statisticile evenimentului pe site[1] și poze pe Facebook[2].

Aș vrea pe această cale să le mulțumesc lui Andrei Serițan și Dorin
Geman pentru organizarea evenimentului și implicarea activă ca totul să
meargă bine în ziua evenimentului. Aș vrea să le mulțumesc și tuturor
persoanelor care au ajutat la promovarea evenimentului, cât și
helperilor care au ajutat în ziua evenimentului, atât la instalări, cât
și la strângerea de după eveniment. Le mulțumesc în mod special și
oamenilor care sunt alături de noi an de an și de asemenea oamenilor
care se întâmplă să fie la locul nepotrivit la momentul potrivit (*cough
cough* Daniel Băluță).

Cred că ediția din acest a fost un succes datorită muncii voluntarilor
și am avut parte în acest an și de poze(special thanks to friends of
friends ;) ), stickere și pizza.

P.S. Daca cineva a uitat/pierdut ceva la LIF, dați-mi de știre că avem
foarte multe lucruri adunate.

[1] http://lif.rosedu.org/
[2]
https://www.facebook.com/pg/rosedu.org/photos/?tab=album&album_id=2031900933538596