[rosedu-general] Saturday events

Victor Ciurel victor.ciurel at rosedu.org
Fri May 4 16:23:47 EEST 2018

Hello!

Mâine(sâmbătă) va avea loc un nou RWG în EG106a/EG106b. Dacă vreți să
lucrați la proiecte/teme în cadrul comunități vă puteți alătura. De la
10:00 în EG106a, Răzvan Șerban va ține o prezentare/workshop despre
Docker în cadrul CDL.

Că tot este vremea frumoasă, am reînceput să jucăm frisbee[1] pe
pajistea din fată Energeticii[2] de la ora 17:00, mâine. Dacă aveți chef
să faceți un pic de mișcare, vă invit să veniți să jucăm un joc de
Ultimate[3] împreună. Skill-uri nu sunt necesare.

După frisbee ne vom retrage probabil la o bere, undeva în Regie.

Vom organiza cam în fiecare weekend(probabil sâmbăta în general) RWG și
frisbee. Dacă vreți să participați pe viitor puteți să îmi ziceți și vă
voi adăuga pe grupurile de FB pentru RWG și frisbee.

[1] https://www.facebook.com/events/2095795347101614/
[2]
https://www.google.ro/maps/dir/44.4372803,26.0494287//@44.4374287,26.0498927,128m/data=!3m1!1e3?hl=en
[3] https://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_%28sport%29