[rosedu-general] Excursie ROSEdu

Razvan Popa razz.popa at gmail.com
Fri Mar 23 13:18:18 EET 2018

Salut,

In urma rezultatelor de pe Doodle, perioada aleasa pentru excursie a ramas
13-15 aprilie. Am decis ca aceasta se va face la Sinaia in acel weekend.
Pentru a putea sa vorbesc pentru rezervari am nevoie sa stiu exact cine
vine. Las atasat urmatorul link[1] pentru un spreadsheet unde sa va
treceti. Pe a doua coloana in spreadsheet (cea de observatii), recomand sa
treceti daca aveti vreo preferinta in legatura cu impartirea pe camere
(i.e. vreti sa stati cu prietenul/prietena). Va rog sa completati pana
luni, ca sa pot lua o decizie in functie de ce oameni confirma ca vin.

[1]
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1apFYuezrJyUoC_9rCC7oKZYa94-5k0uEVKsba4j7CLw/edit?usp=sharing

O zi buna in continuare,
Popa Razvan