[rosedu-general] ROSEdu Swag 2018

Alex Cosmin Mihai alexcosmin.mihai at gmail.com
Mon Feb 19 19:34:35 EET 2018

*Salutare!După cum ați aflat din ROSEdu Monthly Report, dorim să facem o
nouă tranșă de swag ROSEdu. Colecția curentă conține modele de tricouri cu
siglele ROSEdu, CDL, WoUSO și siglele seriilor participante la ultima
ediție a WoUSO. De asemenea, există și un model de hanorac cu sigla
ROSEdu.Ne-am dori să comandăm și un model de tricou cu sigla ROSEdu
brodată, însă brodarea se poate realiza doar dacă strângem comenzi pentru
minim 15 astfel de bucăți.Mockups cu aceste modele și detalii despre
prețurile lor, culori și mărimi se găsesc în acest spreadsheet [1]
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jHjSUjGo7kMhpRwUP0UpH7ADU5EDB-Lrt7S-zUDpMSg/edit?usp=sharing>.Dacă
doriți să faceți o comandă, vă rog să-mi trimiteți un mail la
alexcosmin.mihai at gmail.com <alexcosmin.mihai at gmail.com> cu subiectul ROSEdu
Swag - <Numele_vostru> care să conțină și o structură de tipul: NumeProdus1
CodCuloare: x            Mărime: y  Cantitate: z ... NumeProdusN
CodCuloare: x' Mărime: y'  Cantitate: z' De asemenea, vă rog să includeți
în mail și numărul vostru de telefon. Dacă aveți idei pentru alte
design-uri, trimiteți-le tot pe mail, urmând să întreb cât ar costa
realizarea lor și să le adaug în spreadsheet.
[1]https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jHjSUjGo7kMhpRwUP0UpH7ADU5EDB-Lrt7S-zUDpMSg/edit?usp=sharing
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jHjSUjGo7kMhpRwUP0UpH7ADU5EDB-Lrt7S-zUDpMSg/edit?usp=sharing>Numai
bine,Alex Mihai*