[rosedu-general] [RWG] Rosedu Weekly Gathering

Victor Ciurel victor.ciurel at rosedu.org
Thu Nov 16 22:12:10 EET 2017

Hello!

Aş vrea ca în aceast weekend să (re)începem o tradiţie de mult uitată în
ROSEdu. Aş vrea să ne întâlnim în fiecare weekend la facultate şi să
lucrăm împreună la orice (teme, proiecte personale, serviciu). Astfel,
putem învăţa unii de la alţii şi putem să ne ajutăm reciproc.

RWG va fi un loc unde puteţi:
* lucra şi cere ajutorul altor oameni
* cunoaşte oameni şi cu ce se mai ocupă
* face brainstorming
* afla mai multe despre ROSEdu şi proiectele noastre
* veni cu idei proprii de proiecte şi evenimente

RWG _nu_ va fi un loc unde:
* cineva vă va face temele
* primiţi freebies

Pentru acest weekend eu zic să ne vedem duminică, în EG106a. Eu voi fi
prezent de la 10:00 acolo. Vedem la faţa locului cum facem cu poţiunile
de hidratare şi d'ale gurii.

Completaţi vă rog în Doodle[1] ca să ştim cine ni se alătură. Contaţi-mă
pe mail/slack/messenger dacă veniţi pe la ora prânzului sau mai târziu,
ca să nu veniţi când nu e nimeni.

[1] - https://doodle.com/poll/43w5fkir5b6nwyyy

O seară bună!
Victor