[rosedu-general] [sport] Grup de alergare

Laura Vasilescu laura at linux.com
Fri Mar 31 11:57:55 EEST 2017

On Fri, Mar 31, 2017 at 11:51 AM, Silviu Popescu
<silviupopescu1990 at gmail.com> wrote:
> Păi și? Când facem prima ieșire?

Conform doodle, rămâne programul luni, miercuri și vineri la ora 21:00.
Aș propune să ne vedem la 20:55 la bariera dinspre Splai. La ora 21:05
toată lumea începe să alerge. Puteți alerga în ritm propriu, să vă
cuplați cu cineva sau să urmați propriul training plan. Eu aș începe
de luni

După câteva ieșiri o să decidem dacă ne facem subgrupuri de alergare
în același ritm sau nu. (mă aștept unii să fie mai pricepuți, iar
alții să fim la prima alergare :) )

Notați în calendar! Fac event pe strava pe club (să dați join dacă nu
ați dat deja). Tot pe Strava putem folosi și secțiunea de discussions
(ca să nu spamăm aici pe toată lumea)

Laura