[rosedu-general] [cdl] Call for help & feedback CDL

Victor Ciurel victor.ciurel at rosedu.org
Fri Mar 24 14:19:09 EET 2017

Hello!

Duminica trecută am dat startul oficial CDL, coordonatorii acestei
ediții fiind Răzvan Chițu și Teodor Ștefu. Studenții și-au ales deja
proiectele la care vor lucra sub îndrumarea mentorilor și au avut
primele discuții despre proiecte. La această ediție participă 31 de
studenți și pentru ca totul să decurgă cât mai bine, avem nevoie de
ajutorul vostru în pregătirea prezentărilor.

Avem deja o structură propusă a prezentărilor[1], dar am aprecia orice
feedback pe care ni-l puteți oferi în legătură cu timeline-ul, ideile de
prezentări, ordinea lor, idei noi, etc.

De asemenea, fiind un număr mare de studenți, prezentările se vor face
în 2 săli în paralel și vom avea nevoie de speakeri care să țină
respectivele prezentări și/sau să ofere feedback pentru prezentările
pregătite. Așadar, dacă vedeți un subiect care vă pasioneaza și ați vrea
să ne ajutați, treceți un comentariu în document sau răspundeți la acest
email.

[1] -
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cnbTlLlvQum1d-Au8zEj8g1pcf8FSxx3vUuPbyD8TXQ/edit?usp=sharing

O zi bună!