[rosedu-general] rosedu-general Digest, Vol 116, Issue 8

ioana stefan ioanas96 at yahoo.com
Wed Mar 1 21:42:43 EET 2017

Buna,
Mi-ar placea sa dau o mana de ajutor si eu daca mai e nevoie / mai sunt locuri. :)
Ioana

Bună,

Curând vrem să dăm startul ediției de anul acesta de CDL.

Cei care nu știu ce este CDL - este un proiect anual ce
are ca scop să ajute studenții din anii mici să cunoască
tehnologii Open Source și cu ajutorul unor mentori să
realizeze primele lor contribuții la un proiect Open Source.

Ce presupune organizarea este un subiect amplu, dar
un rezumat găsiți aici [0]

Precum și alte detalii pe website [1] și poate pe Facebook [2].
De asemenea, noi discutăm pe Slack [3] despre orice și organizare.

Cei interesați să arunce o mână de ajutor, indiferent de
disponibiltate și experiență, sunt rugați să ne dea un semn.
Promite să nu vă lăsăm singuri și să vă mentorăm în organizarea
primului vostru eveniment ROSEdu.

Mulțumesc,
Maria