[rosedu-general] Review Manual de Automate Finite

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu Jun 8 17:40:26 EEST 2017

Salut,

Un student cu care lucrez împreună la un NGO a terminat recent de
scris o carte despre Automate Finite, si inainte sa inceapă să trimită
mail-uri la publishers, dorește să o treacă printr-un proces de
review.

Manuscrisul este scris în limba Engleză. Din ce am frunzărit până acum
(2 capitole pe care mi le-a trimis) am dedus că nu prea are formatare,
și că o mare parte din conținut este relativ matematic.

Dacă cineva dorește să se ofere ca voluntar pentru review, vă pot pune
în contact. Nu vă poate plăti, dar poate include numele vostru pe
carte la "Acknowledgements".

Adrian.