[rosedu-general] Mentor pentru un elev de liceu in programul Opening Opportunities

Lucia Rosculete luciarosculete at gmail.com
Tue Jan 10 16:04:35 EET 2017

Salut!

----- TL;DR -----
Andra Postolache, o fosta colega de liceu implicata in Opening
Opportunities (http://openingopportunities.ro/) este in cautare de mentori
pentru elevi de liceu din zone defavorizate economic, cu mai putine
oportunitati. Daca sunteti interesati, va pot pune in legatura cu ea.

---- Mesajul lor de promovare ----
Opening Opportunities este un program de mentorat in computer science
pentru elevii de liceu bazat pe voluntariat. Programul ajuta la cresterea
nivelului de pregatire al liceenilor din Romania din zonele cu mai putine
oportunitati. Este un program fara bullshit, finantat doar prin
sponsorizari care loveste intr-o problema foarte reala: nevoia si lipsa de
"oameni buni" in domeniul IT.

In plus se duce intr-o zona unde e foarte putina activitate pentru ca
beneficiile sunt doar pe termen lung: liceeni din zonele defavorizate
economic (Onesti, Piatra Neamt, Barlad etc).

Programul a ajuns la a treia editie (care este momentan in derulare) si
anul acesta am avut o crestere semnificativa:
- 1400 elevi participanti la evenimente
- din 10 judete
- si 25+ licee
- 900 elevi care au aplicat (+40% crestere fata de anul trecut)
- si 650 acceptati in program (+129% crestere fata de anul trecut)
- coordonati de 50 de mentori

Ca sa putem sustine cresterea de anul acesta si in editia din 2017, avem
nevoie de ajutorul mai multor mentori. Pana acum am lucrat exclusiv cu
Microsoft, insa am inceput deja sa luam legatura cu profesionisti din mai
multe companii sa vedem daca ar fi interesati sa se implice.

Copiii sunt dornici sa invete si chiar au tinut legatura cu noi de la o
editie la alta, trebuie doar sa ajungem la oamenii dispusi sa ii ajute. Fii
unul dintre ei si ofera o sansa pe care ti-ar fi placut si tie sa o ai in
liceu. Inscrie-te acum pe website-ul nostru: http://openingopportunities.ro/
!

O zi faina,
Lucia