[rosedu-general] Programare pentru copii la Bucharest Science Festival <3

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Fri Sep 30 10:48:04 EEST 2016

Bună,

Mi-a trimis Ioana un mail în care mă roagă să o ajut cu distribuirea
unui mesaj de căutare de voluntari pentru un curs de programare pentru
copii în cadrul Bucharest Science Festival.

Este cineva interesat? Eu aș fi mers cu mare drag, însă sunt plecată
în weekend. :(
Cred că doritorii o pot contacta direct sau dacă e nevoie vă pot pune
eu în contact

Laura