[rosedu-general] [CALL FOR HELP] WikiMedia Challenge

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Sat Oct 22 11:17:07 EEST 2016

Bună,

Am început să adunăm informații și ne-am pus pe treabă [0], [1].
Avem un canal de Slack unde spamăm - [2].

Avem nevoie de ajutor pe partea de coding, avem issues pe
GH aici [3].

Vom avea nevoie de mentori pentru hackatoane, primul
este pe 12 noiembrie, precum și alt ajutor la fața locului - [4].

De asemenea, dacă cineva vrea să facă materiale promoționale,
texte de promovare etc. Precum și idei cu cine putem discuta
pentru promovare, dintre organizații etc.

ROSEdu va oferi un premiu pentru cel mai popular mentor.
Da, ați citit bine - mentor. Vrem să încurajăm și participarea
mentorilor, care sunt o parte esențială. Mai multe detalii în wiki [0].

Maria

[0] - https://github.com/rosedu/meta/wiki/Wikimedia-Challenge-2016
[1] - https://drive.google.com/open?id=0B9z8burIEXerdC02QlBKeU5KaFk
[2] - https://rosedu.slack.com/messages/wikimedia-challenge/