[rosedu-general] [members] [LIF] Final 2016

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Oct 21 16:20:24 EEST 2016

<rosedu-general at lists.rosedu.org>:

> 3. Mentorii merită pauză. Nu doar pauza de pizza în fugă, ci două / trei
> sesiuni de pauză. E brain fuck să instalezi toată ziua și să te lovești de
> probleme.
>
> 4. Shadowing
> Câțiva studenți rămân ca mentori după ce reușesc să-și instaleze OS.
> Ar fi fain să poată face shadowing, ca la anul să vină ca mentori.
> Nu este mereu facil să instalezi un Linux și hands-on experience ajută.

Și eu susțin, în special ultimele 2, bazate pe experiența ultimului
LIF la care am participat.

Tot atunci știu că discutasem să existe un wiki ceva legat de
problemele bizare pe care le-am întâlnit ca anul următor
helperii/mentorii să știe unde să caute dacă dau de problemă similară.
Nu știu dacă s-a mai făcut asta, poate acum cât e fresh în memorie
experiența de anul ăsta merită făcută :)

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you can't solve a problem, then there's an easier problem you can