[rosedu-general] [members] [LIF] Final 2016

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Fri Oct 21 08:18:53 EEST 2016

Congrats :)

Eu aș vrea să las feedback bazat pe ultimile ediții și ce cred eu
că putem îmbunătăți, atât pentru mentori cât și pentru participanți:

1. Să hotărâm data de la început de septembrie, știu că depindem
de LAN Party, dar avem nevoie de sponsorizare - e greu fără stick-uri
pentru mentori și trebuie să vină ei cu ele de acasă, plus trebuie să
ne asigurăm că pe stick-uri este o versiune corectă și updated the OS.
Lucrurile astea iau timp, pentru că ... e muncă manuală.

Putem organiza mici concursuri cu premii gen tricouri etc, ar fi fun.
Lumea anul ăsta a venit și a plecat.. anul trecut chiar am stat de vorbă,
au rămas după eveniment - a fost mai caldă atmosfera.

2. Să putem să facem liste de înscriere atât pentru mentori, cât și
pentru participanți. Nu e ok să lăsăm participanții să vină când doresc,
pentru că mentori nu au o disponibilitate suficient de mare să
ne asigurăm că avem o proporție mentor / participanți acceptabilă.

Aș sparge evenimentul pe sloturi a două ore, cu un număr maxim de
participanți pe oră și care să fie corelate cu disponibilitatea mentorilor.

Va ajuta și la onboarding, unde trebuie să le luăm datele și unde am
putea să-i trimitem direct la un mentor, nu rătăciți pe holuri.
în plus putem organiza și sesiuni pentru sponsori, dar și una /două
prezentări ROSEdu. E o șansă perfectă să ne creștem comunitatea.

3. Mentorii merită pauză. Nu doar pauza de pizza în fugă, ci două / trei
sesiuni de pauză. E brain fuck să instalezi toată ziua și să te lovești de
probleme.

4. Shadowing
Câțiva studenți rămân ca mentori după ce reușesc să-și instaleze OS.
Ar fi fain să poată face shadowing, ca la anul să vină ca mentori.
Nu este mereu facil să instalezi un Linux și hands-on experience ajută.

Cam atât.

Mulțumesc,
Maria