[rosedu-general] Inginer la guvern

Alex Palcuie alex.palcuie at rosedu.org
Wed Jun 29 11:18:54 EEST 2016

Hello,

data.gov.ro este portalul național de date deschise al României. În
ultimul timp a apărut destul de mult în presă odată cu contractele
HexiPharma[0] și cu lista datornicilor la bugetul de stat[1].

Eu voi pleca în 2 săptămâni din țară și până acum nu am găsit pe
nimeni să-mi preia locul în a se ocupa de partea tehnică din spatele
platformei. Avantajul este că tot ce veți dezvolta este software
liber, cu sursele publicate pe Github[2]. Ar fi nevoie de cunoștiințe
de Linux, administrare de sistem, aplicații web și puțin Python.

Dezavantajul ar fi că veți fi oarecum singuri și responsabil de
integritate și securitate. Volumul de muncă este de o zi pe săptămână
în general, dar câteodată e nevoie de mai multă dedicare.

Cel mai fain ar fi un student la facultate care are nevoie de ceva
experiență și nu îi e frică să experimenteze pe cont propriu.

[0]: http://economie.hotnews.ro/stiri-eurofonduri-20998759-exclusiv-documente-hexi-pharma-luat-bani-europeni-asigure-concentratia-corecta-dezinfectantilor.htm
[1]: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/ANAF+a+publicat+lista+rusinii+Top+cei+mai+mari+datornici+la+stat
[2]: http://github.com/govro/