[rosedu-general] [Call for help] Open Source Summer School

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Sun Jun 5 14:04:18 EEST 2016

> Dorește cineva să ne ajute să organizăm? Studenții deja întreabă
> de program și ar fi păcat să nu le oferim această oportunitate.

Bună,

Pentru a ușura procesul și a atrage cât mai mult ajutor pentru acest proiect
frumos, care deja trezește interes din rândul multora, am început să “organizez”.

Aici am făcut o listă de task-uri, calendarul și sugestii pentru prezentări [0].
De asemenea, un draft pentru formularul de înscriere [1] și aici este modelul
de anul trecut [2].

Cei care sunt interesați să ajute, pot să arunce un ochi și poate găsim aspecte
punctuale unde ne putem intersecta.

Mulțumesc,
Maria

[0] https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_vb5ybue22HKSBGKiiOaYoyFMuD9vJTuG8P5mClwZog/edit#gid=0 <https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_vb5ybue22HKSBGKiiOaYoyFMuD9vJTuG8P5mClwZog/edit#gid=0>