[rosedu-general] Scoala de vara "Informatica la Castel" (22-27 august 2016, Macea, Arad)

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Jul 14 13:10:21 EEST 2016

Salutare.

În ultimii ani am participat la școala de vară "Informatica la Castel"
la Macea, lângă Arad[1]. E un eveniment foarte plăcut, cu mulți oameni
din comunitățile open source din România. Atmosfera este extraordinară,
mereu merg cu plăcere.

În acest an evenimentul va avea loc în perioada 22-27 august 2016. Vor
fi prezentări, ateliere, ieșiri, discuții, seri cu filme, concursuri.

Dacă vi se pare interesant, vă invit să participați. Pentru înscriere
puteți folosi formularul de înregistrare de pe site[2] și/sau mă puteți
contacta pe mine.

Mai multe detalii găsiți online[3] și pe Facebook[4].

[1] http://www.informaticalacastel.ro/
[2] http://www.informaticalacastel.ro/formular-de-inregistrare/
[3] https://goo.gl/kdqY5C
[4] https://www.facebook.com/info.castel