[rosedu-general] Final D'Android

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Sun Jan 24 10:13:16 EET 2016

> În încheiere, aș vrea să mulțumesc studenților care și-au arătat

Sincere felicitări! Android este un subiect destul de iubit în comunitatea
de
studenți și mă bucur că ați investit resurse în această direcție.

Dacă aveți poze sau un mesaj pentru mediile noastre sociale, vă rog să
le trimiteți, aș vrea să punem ceva să știe lumea :), altfel dacă e ok și
pentru voi o să compun eu ceva.

Maria