[rosedu-general] Inscriere in asociatie

Sergiu WEISZ sergiu.weisz at cti.pub.ro
Tue Feb 2 00:56:18 EET 2016

Salut,

Ma numesc Sergiu Weisz si sunt un student in anul doi la calculatoare la seria CB. Imi doresc sa fiu un supporting member al asociatiei, deci am nevoie de 3 voturi din partea membrilor asociatiei. Pana acum am participat la LIF, unde am fost install helper, am fost in echipa de continut la WoUSO. Mai departe as vrea sa particip la mai multe evenimente din cadrul organizatiei, as vrea sa ma implic in proiecte open source si ma voi implica si la logistica din cadrul WebDev.

Sper ca v-am convins ca as fi o aditie ok asociatiei.

O seara faina,
Sergiu Weisz