[rosedu-general] Linux Install Fest 2015

Dorinel Filip dorinel.filip at gmail.com
Sun Sep 27 10:12:25 EEST 2015

Salut,

Știam că este un eveniment cu tradiție. Totuși, am fost puțin surprins că
nu s-a discutat nimic (pe listă) despre el până acum - anul trecut pe
vremea asta parcă existau deja niște noi logo-uri dintre care trebuia ales
unul.

Sper că ne vedem acolo - am chef să văd câte plăci video se pot încinge
simultan din lipsă de drivere, respectiv cât de repede putem rezolva toate
problemele.

---
Dorinel
Salut,

Nu știu detalii de organizare, dar se va face cu siguranță. E un eveniment
de bază al ROSEdu. Cel mai probabil va avea loc la sfârșitul celei de-a
doua săptămâni de facultate.

Andrei