[rosedu-general] Invitatie la Noaptea Cercetatorilor

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Thu Sep 24 11:14:32 EEST 2015

Buna,

Am  placerea de a va invita la evenimentul *Noaptea Cercetatorilor 2015*
> care are loc pe data de *25.09.2015 in zona statuilor din Piata
> Universitatii.*

Are cineva placerea si timp sa mearga maine la acest eveniment
si sa reprezinte ROSEdu?

> Noi, grupul RISE (Romanian Initiative for Science and Education) avem 3
> standuri dupa cum urmeaza.

> 2) Standul open source unde avem invitate proiecte si comunitati open
> source
> Tot aici avem prezentarea proiectului Linux pentru educatie
> www.facebook.com/groups/linuxpentrueducatie

Nota: nu conteaza despre ce sistem Linux este vorba ci este dorinta de a
> crea arhiva de documente open source care sa ajunga in scoli si licee din
> Romania
>
> Ne-am incadra la acest punct si putem vorbi de initiativele
noastre in aceasta directie.

Daca doreste cineva, va rog, sa-mi dati un email.
Zi frumoasa,
Maria