[rosedu-general] Linux Install Fest 2015

Dorinel Filip dorinel.filip at gmail.com
Thu Oct 8 02:03:44 EEST 2015

Salutare,

Vom avea acolo installation media / DVD-uri cu tool-uri uzuale pentru
recovery / repartitionare sau trebuie să venim noi - ca helperi - cu ele?

Eu mi-am lăsat arsenalul pe meleagurile de baștină (ca student din
provincie, durează puțin până îți muți toată casa la cămin, după fiecare 1
octombrie) și nu am unitate optică la laptopul personal, stickurile de
memorie USB fiind suficient de lente și puține pentru a lucra eficient.

Toate cele bune,
Dorinel Filip

În data de 1 octombrie 2015, 20:42, Marius Cotofana via rosedu-general <
rosedu-general at lists.rosedu.org> a scris: