[rosedu-general] Tech Internships @ Jump Trading -- Finance

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Wed Nov 4 22:07:43 EET 2015

Salut,

   Am fost rugat de o cunoștință de la Jump Trading, o companie din
sectorul finance din Chicago, sa transmit mai departe anuntul despre
programul lor de internship înainte ca termenul de aplicatie să expire
pe 6 Noiembrie.

   Pozițiile pentru care firma oferă internship-uri sunt:

(a) Data Science / Machine Learning (în zona de Quant Research)
http://www.jumptrading.com/apply.html?gh_jid=96237

(b) Software Engineer (C++ și paralelizare în Linux)
http://www.jumptrading.com/apply.html?gh_jid=96242

   Ambele oferte sunt pentru Londra, dar cred din ce am înțeles că
sunt deschiși la a recruta Europeni și pentru birourile din SUA.
Pentru cei aflați în ultimul an, există și varianta de full time:
(a-full time) http://www.jumptrading.com/apply.html?gh_jid=95333
(b-full time) http://www.jumptrading.com/apply.html?gh_jid=96238

   Pentru mai multe detalii, puteți folosi formularele din paginile de
aplicare, sau puteți să adresați întrebările direct către Alec
Mitrovich (amitrovich at jumptrading.com).

Adrian.