[rosedu-general] Licente proiecte GitHub (fost Situatie WebDev)

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Thu May 28 16:41:23 EEST 2015

Buna,

Putem sa ne oprim, va rog, din a adauga fiecare licente
pe cont propriu la proiecte?

Hai sa nu ne batem joc, am stat atata timp fara el,
nu vreti sa avem si in spate niste baza legala si
sa o facem cum trebuie o data si apoi sa ne vedem
de treaba?

Sunt singura care crede ca ne grabim ca fetele
mari la maritat si ca ne aruncam in lac din put?

Multumesc anticipat,
Maria