[rosedu-general] 2% pentru ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue May 19 13:57:35 EEST 2015

Tiberiu-Cezar Tehnoetic via rosedu-general
<rosedu-general at lists.rosedu.org> writes:

> Mai multe situri indică 25 mai 2015 (nu 15 mai) ca termen limită pentru
> depunerea formularelor.

Salutare.

Eu o să mă duc mâine sau poimâine (marți sau miercuri, 19-20 mai 2015)
să depun actele. O să le trimit prin scrisoare recomandată. Dacă dorește
cineva să îl ajut cu completarea sau să vină cu mine pentru depunere
(sau să-mi dea mie să depun) să-mi dea un e-mail.