[rosedu-general] Răspuns: Prezentări inregistrate

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Thu May 14 15:59:38 EEST 2015

Știu, eu propuneam să devină o obișnuință. Who knows, poate aveți succes și începeți să scoateți bani din reclamă :)
Andrei

      De la: Mihai Neacsu <mihai.mneacsu at gmail.com>
 Către: Andrei Cipu <crangasi2001 at yahoo.com>; Lista principala ROSEdu <rosedu-general at lists.rosedu.org>
 Trimis: Joi, 14 Mai 2015 15:14:47
 Subiect: Re: [rosedu-general] Prezentări inregistrate

It's been done before și la prezentările ROSEdu:https://www.youtube.com/user/roseduorg

Mihai

Apropo de ce zicea Mihnea, n-ar fi o idee rea să introduceți înregistrări la prezentările ROSEdu și/sau ale facultății. Cu o cameră cu trepied poți obține rezultate bune chiar fără editare (vezi https://www.youtube.com/user/TheGeospatial/videos ).
Andrei