[rosedu-general] JekyllCMS

Dorinel Filip dorinel.filip at gmail.com
Wed May 13 14:51:09 EEST 2015

Salut,

Foarte interesantă ideea. Totuși eu am întotdeuna rezerve atunci când
trebuie să autorizez o aplicație la un cont de-al meu (fie el de GitHub,
Bitbucket, Google sau Facebook), mai ales când e vorba de drepturi depline
asupra unei plaje mari de informații (probabil și private).

Dacă există această posibilitate, ar fi mult mai confortabil pentru
utilizator ca autorizarea să se facă per repo sau măcar numai pentru
repo-urile publice. Eu unul am zis skip testării aplicației, deoarece nu
pot risca să autorizez aplicația pe un anume repo privat.

Dorinel

În data de 13 mai 2015, 14:22, Mihnea Dobrescu-Balaur via rosedu-general <
rosedu-general at lists.rosedu.org> a scris: