[rosedu-general] JekyllCMS

Alex Morega alex at grep.ro
Wed May 13 14:08:41 EEST 2015

Salut!

Lucrez la un proiect de câteva săptămâni și e timpul să-l scot în lume. :)

Când vrei să publici niște content pe web, poți să alegi Wordpress (ușor de folosit, dar tehnic overkill, pentru niște pagini fixe) sau Jekyll[1] + GitHub pages[2] (folosibil cât timp ești programator, tehnic elegant și simplu). Am vrut ceva care să combine ușurința de editare din Wordpress cu eleganța lui Jekyll, așa că am făcut o interfață de editare de pagini pentru GitHub Pages. Funcționează complet în browser și vorbește cu API-ul de la GitHub, când salvezi o pagină se face de fapt git commit.

https://jekyllcms.grep.ro

Orice feedback este binevenit :)

Sporuri,
-- Alex