[rosedu-general] ROSEdu Activities & People

Marius Cotofana marius.coto at gmail.com
Sun May 10 16:13:28 EEST 2015

Salut,

Acum ceva vreme am prezentat ROSEdu Events [0].
In meniul de astazi avem Activities [1] si People [2].

Aplicatia este inca in faza beta, insa asteptam de la voi date
care sa populeze site-ul, dar si bug-uri sau feature-uri noi
pe care le-am putea introduce. Ca sa puteti adauga date, trebuie
sa va logati cu contul de gmail @rosedu.

Toata munca asta o facem pentru ca activitatea membrilor sa
fie mult mai vizibila, atat pentru cei din interiorul comunitatii,
cat si pentru cei din exteriorul ei.

Le multumesc pentru ajutor Mariei pentru idei si code review,
si lui Vlad si Alex, care se ocupa in mod activ de development, in
cadrul CDL.

Asteptam sugestii si idei!

[0] http://events.rosedu.org/events
[1] http://events.rosedu.org/activities