[rosedu-general] [members] Cum dăm ștafeta?

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Thu May 7 17:02:14 EEST 2015

> p-aicia :P
>
> Faină ideea, susțin și particip :)
> -- Alex

Cred ca o mare parte din aceste cunostinte se pot da si contribuind
la wiki-ul din github.com.rosedu/meta.

Din nefericire putina lume contribuie acolo, sau pun informatii
despre proiecte pe GDrive.

Cred ca initiativa asta se "pupa" bine si cu ce discutam cu Tina,
sa facem acel weekend de team building. :)

Maria