[rosedu-general] Cum dăm ștafeta?

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Thu May 7 15:11:25 EEST 2015

Hello,

Am văzut că există destul de multe persoane care-și doresc să se
implice în activitățile ROSEdu, dar nu știu cum să facă asta: cum
comunicăm între noi, ce folosim, cum procedurăm, cum organizăm
lucruri, cum facem ca ideile noastre să prindă contur, cum cerem
ajutorul altor oameni, etc. etc. etc.

Am făcut un doodle în care să ne trecem cu toții:
- cei care am avea timp să "mentorăm" 1-2 persoane
- cei care și-ar dori să fie "mentorați" și să se implice mai mult
decât o fac acuma

Deadline pentru completare: 30 mai. Apoi vom face matching între
persoane, în funcție de interese comune.
http://doodle.com/322ema4fci7mxqe5

Nu vă fie frică, nu mușcă nimeni! E doar plin de câini care latră p-aicia :P

Laura