[rosedu-general] MiniDebConf Bucharest is almost here

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Mon May 4 16:38:33 EEST 2015

On Sun, May 3, 2015 at 12:59 PM, Sorina - Gabriela Sandu via
rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org> wrote:
> Hello,
>
> Mai sunt 2 săptămâni până la MiniDebConf București, vă așteptăm pe 16
> și 17 Mai în Biblioteca UPB: http://bucharest2015.mini.debconf.org/
>
> Similar cu ediția anterioară, în cele 2 zile vor avea loc prezentări
> tehnice: https://wiki.debian.org/DebianWomen/Projects/MiniDebconf-Women/2015/Talks
>
> Toți cei interesați, sunt invitați să participe, vă rugăm să vă
> înscrieți pe wiki:
> https://wiki.debian.org/DebianWomen/Projects/MiniDebconf-Women/2015/Participants

Evenimentul o să fie unul fun! Vin străinezi, se lasă cu multă bere! :D

Rugămintea mea e să vă înscrieți neapărat, ASAP, pe wiki:
https://wiki.debian.org/DebianWomen/Projects/MiniDebconf-Women/2015/Participants

Avem nevoie de asta ca să știm câte persoane suntem și câte tricouri
și chestii ne trebuie.

Happy hacking,
Laura