[rosedu-general] [Fun] XKCD & The Worst Programming Language Ever

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Jun 13 06:39:05 EEST 2015

Salut,

În cazul în care nu ați văzut XKCD-ul de ieri, go take a look [1] before
reading further down.

Mi-am amintit apoi de o prezentare de care am auzit acum ceva vreme și m-am
apucat azi să mă uit la ea. V-o recomand și vouă, nu există _niciun_ limbaj
(și aici chiar mă refer la niciun limbaj) care să nu fie bashuit cel puțin
o dată: [2].

Have fun :D Talk-urile cu WAT și Javascript sunt mici copii pe lângă [2] :P

PS: Probabil voi veni și săptămâna viitoare cu ceva chestii fun din CS. Ar
fi interesant să facem o tradiție din asta :P

[1]: http://explainxkcd.com/1537/
[2]:
https://skillsmatter.com/skillscasts/6088-the-worst-programming-language-ever

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you can't solve a problem, then there's an easier problem you can