[rosedu-general] Fwd: [The Sponge] Implementarea diacriticelor în numele de domenii .ro – un pas înainte și unul înapoi

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Jun 2 23:05:48 EEST 2015

Salut!

Vin iar cu propunerea să semnăm (noi, ROSEdu) o scrisoare deschisă. E vorba de înregistrarea de domenii .ro care conțin diacritice. Pe scurt, problema e că RoTLD a luat decizia peste noapte, fără preaviz, transparență, consultare pubilcă, și fără să țină cont de o problemă esențială - squatteri care pot cumpăra domenii de tipul "poșta-română.ro" deși nu dețin domeniul "posta-romana.ro".

E posibil să fie prea târziu să mai schimbăm ceva, dar oricum, cred că e important să ne exprimăm punctul de vedere, cât mai repede. Conducerea, what you say? :)

-- Alex

PS: am scurtat mesajul că era prea mare și avea atașamente, originalul e aici[1].

[1] http://lists.thesponge.eu/pipermail/thesponge/2015-June/000216.html