[rosedu-general] Fwd: [rlug] Open Air

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Mon Jul 6 18:14:07 EEST 2015

FYI

---------- Forwarded message ----------
From: Petru Rațiu <rpetre at gmail.com>
Date: 2015-07-05 3:13 GMT+03:00
Subject: [rlug] Open Air
To: Romanian Linux Users Group <rlug at lists.lug.ro>

Hello,

De cativa ani incoace o gasca (sleahta? adunatura? grupare?) de indivizi de
pe aceasta lista se intalnesc intr-un weekend la sfarsitul lui iulie undeva
departe de lumea dezlantuita. Evenimentul asta se chema FlossCamp, din
varii motive am zis ca de anul asta ii spunem "Open Air".

Anul asta treaba o sa se desfasoare in weekendul 24-26 iulie la Simon
(Bran), in locul de care se povesteste aici: http://conacul-boieresc.ro/ ,
cine e interesat e rugat sa spuna.

Alte precizari:
- se poate ajunge cu masina
- sunt din cate stiu 11 camere disponibile (asa ca cine vrea sa vina cu
familionul o sa poata fi probabil acomodat)
- daca se gasesc doritori sa stea pana luni, se poate (dar camerele se
elibereaza abia vineri asa ca nu se poate veni de joi)
- nu stiu inca precis informatii de cat costa distractia, ei pe site au 150
ron/camera/noapte, ne asteptam sa nu se depaseasca 100 eur/persoana cu tot
cu masa, casa si lautari, probabil o sa avem detalii mai precise chiar
atunci.
- nu avem site si formular de inscriere, pt. inscrieri va rog sa luati
legatura cu Doru Ilasi (doruilasi at gmail.com), el e master of disaster cu
organizarea.

Pt. cine nu vine cu masina, sunt mai multe variante:
- gasite locuri intr-o masina care vine din aceeasi directie
- venit cu tren sau altceva pana in Brasov, autobuz pana in Bran, si
pescuit cu masina din sosea.

Daca am uitat ceva, fie nu stiu inca, fie mi-a scapat, probabil revin cu un
mail cu FAQs in cateva zile.

--
P.