[rosedu-general] Monthly Beer

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sat Jul 4 10:24:37 EEST 2015

> Pentru că ne vedem destul de rar și nu avem prilejul de a ne pune la
> curent cu ce a mai făcut fiecare, am plăcerea de a vă invita lunar la
> bere, joia, în cea de-a 3-a săptămână a lunii :)

A sosit vremea pentru o nouă bere din a 3-a joie a lunii. Asta
înseamnă joi, 16 iulie 2015, de la ora 19:00.

Participanții sunt rugați să se pună pe doodle, pentru că dacă suntem
mulți va trebui să facem rezervare. Ca loc, aș zice în principiu
Piranha sau ceva de genul, dar bănuiesc că asta e mai puțin relevant
acum.

Doodle-ul de completat până luni, 13 iulie 2015, ca să putem face rezervare. :D
http://doodle.com/qpzy7psfhw9s9r5n

Bere!
Laura