[rosedu-general] Final WoUSO v8

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Jan 27 20:06:41 EET 2015

Marius Cotofana via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org>
writes:
> Salut,
>
> Daca ati fost cu ochii pe stiri, probabil ati auzit ca o noua editie
> WoUSO (v8) s-a incheiat cu succes (pics here [0]).
>
> A fost o placere sa ducem mai departe, inca un an, acest lung
> proiect ROSEdu, care are si cel mai mare impact asupra studentilor
> nostri, insa nu as fi reusit fara ajutor din partea:

> [...]

De fapt, șeful cel mare și supervizorul bunei desfășurări a WoUSO de
anul acesta a fost Marius. Marius s-a ocupat de stabilirea rolurilor
inițiale, de buna desfășurare a jocului în timpul semestrului,
implicarea persoanelor din comunitate în joc. Iar premierea este complet
rezultatul său.

Ergo, mulțumim noi, Marius, pentru efortul depus, pentru implicare și
constanță. Continuitatea WoUSO (deja ajuns la ediția a 8-a) este în
primul rând meritul tău! Great job!

> In ultima perioada, am avut si o serie de contributii inregistrate la
> ROSEdu Challenge [2] care ne-au ajutat foarte mult, iar proiectul
> o sa participe si la urmatoarea editie CDL.
>
> WoUSO continua!

Repede săriți cu o frază în latină pentru ediția a 9-a :-P