[rosedu-general] Sustinere participare GSoC 15

Marius Cotofana marius at rosedu.org
Wed Jan 21 13:13:06 EET 2015

> On 20 Jan 2015, at 20:59, Alexandru Razvan Caciulescu <alex.darredevil at gmail.com> wrote:
>
> Salut,
>
> Eu momentan sunt intre examene. O sa incerc sa completez si eu pe github daca e.
> Dar pentru GSoC ideea de baza e doar sa intri in vorba si sa te implici.Nu prea avem sincer ce sa le zicem decat sa incerce.
> O sa postam inca odata datele cand se anunta organizatiile si unde sa urmareasca , but that's pretty much it.

> [...]

Voiam sa fie ceva mai mult decat niste completari.

Ar trebui sa fie foarte clar pentru oricine viziteaza pagina,
chiar daca nu a participat la prezentare:

* de ce e bine sa participi - si aici merge introdusa prezentarea
pe care am avut-o ultima data

* cum participi - care sunt pasii ce trebuie urmati; chiar daca
probabil ca apar si in prezentare, ar fi bine sa fie trecuti direct
in site, ca sa nu fie nevoie sa parcurga prezentarea pentru a
ajunge la ei

* cine ma ajuta - care alti studenti au mai participat la proiectul
respectiv si ma poate ajuta cu informatii specifice; partea asta
exista deja, trebuie doar completata cu ultimii participanti

Incerc in weekend sa pun si issue-urile pe GitHub.

Marius