[rosedu-general] [cdl-internal] [CDL] Call for projects

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Wed Jan 7 22:49:04 EET 2015

<rosedu-general at lists.rosedu.org>:
> Cum zisesem si mai sus lui Alex, al doilea weekend din semestrul 2, adica
> 7-8 martie.
> Iar pana la sfarsitul saptamanii asteai asteptam propunerile de proiecte din
> partea mentorilor, impreuna cu o scurta descriere a proiectului dupa modelul
> de aici: http://cdl.rosedu.org/2014-etti/#proiecte

Mai bad, nu știu să citesc mail-uri!

Care este formatul de desfășurare? 2h hackathon / sesiune? Aș vrea să
propun un proiect însă nu cred că aș putea să ajung fizic decât în
jumătate din săptămâni. Aș putea să mă întâlnesc în timpul săptămânii
cu studentul în cauză și să îi trasez task-uri/dau feedback/etc. Crezi
că ar fi OK?

p.s. also, nu o să fiu pe 7 martie

Laura