[rosedu-general] Sustinere participare GSoC 15

Marius Cotofana marius at rosedu.org
Wed Jan 7 19:12:56 EET 2015

Salutare,

Mai multa lume mi-a cerut informatii despre GSoC.
Stiu ca acum ceva timp a fost o prezentare pe tema
asta [0], insa multa lume nu pare ca a putut participa
sau ca a retinut informatiile de acolo.

Propun sa actualizam pagina dedicata de pe site [1]
sa o imbunatatim cu informatii mai relevante si cu
slide-urile de la eveniment.

Cine a fost responsabil de evenimentul respectiv ?
Cine are resurse care sunt utile, care pot fi publicate
pe site ? Cine ma ajuta sa facem modificarile ?

[0] https://www.facebook.com/events/1503572329913141/?ref_newsfeed_story_type=regular&fref=nf <https://www.facebook.com/events/1503572329913141/?ref_newsfeed_story_type=regular&fref=nf>
[1] http://www.rosedu.org/gsoc/ <http://www.rosedu.org/gsoc/>

Marius.