[rosedu-general] ROSEdu @ JDTalks

Marius Cotofana marius.coto at gmail.com
Mon Feb 23 20:50:58 EET 2015

Salutare,

Sambata trecuta, am participat la JDTalks [0][1], ca reprezentant al asociatiei.

JDTalks este un eveniment organizat de comunitatea JDL (Junior Development Labs),
care aduce in fata elevilor de liceu din orasul Braila, studenti din tara sau de
peste hotare, care sa le dea sfaturi practice legate de cariera si nu numai,
participantilor. Evenimentul a avut un numar de 6 speak-eri (3 live si 3 pe skype)
si aproximativ 120 de spectatori.

Am fost foarte impresionat de cat de bine s-au putut organiza copiii: sunet, poze,
swag, promovare, cooperare cu prezentatorii si mi-ar placea sa mai colaboram
cu ei, desi distanta intre orase este destul de mare. Intrarea la eveniment era
gratuita si am vazut chiar si oameni trecuti de a doua tinerete acolo.

Prezentarea mea a fost despre implicarea in comunitate, de ce ar trebui sa o faca
si cum o pot face. A fost destul de scurt, dar suficient cat sa le tina interesul ridicat.
Dupa prezentare am avut intrebari atat legate de facultate, dar si de comunitate,
de la viitori studenti: ce evenimente avem, cum se pot implica si ei, etc.

Poate incercam sa organizam si noi ceva, anul asta. O conferinta pe plan local
(cel putin la inceput) cu profesori din universitatile noastre, pe teme de inginerie,
tehnologii open source sau chiar soft skills.

Ce credeti ? ROSConf suna bine ? :D

[0] https://www.facebook.com/events/1527389607550662
[1] http://talks.jdl.ro/

Marius.