[rosedu-general] [cdl-internal] CDL - prezentari

Călin Cruceru crucerucalincristian at gmail.com
Thu Feb 19 20:34:46 EET 2015

rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org>:
> Salut,
>
> Daca nu doreste nimeni pot tine eu prezentarea despre GSoC.
> Cat ar trebuit sa dureze si pe ce anume sa se puna accent  ? Prezentare de
> ansamblu sau cum sa maximizezi sansele de a intra ?
>
> Alex

Salut,

Dap, e ok, ai experiență deja. :))

În principiu la prezentarea asta am vrea mai mult să le
spunem/reamintim pe scurt despre ce e vorba și apoi să îi lăsăm pe ei
să ne pună întrebări, mai ales că o să fim mai mulți acolo care am
fost la GSoC și mulți dintre ei probabil știu deja despre ce e vorba.

O să te trec pe tine in sheet, poți refolosi slide-urile de la
prezentarea din toamnă dacă va fi nevoie.

Călin