[rosedu-general] [members] Open discussion - ce inseamna promovare

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Thu Feb 19 16:31:03 EET 2015

> Hello
>
> Trimit acest mail pentru a enunta mai multe frământări pe care le-am avut în
> ultimii ani și la care nu am găsit încă un răspuns concret, dar ma gândesc
> ca poate, împreuna, comunitatea, putem sa enuntam niște principii de comun
> acord.
>
> O companie sponsorizează activitatea ROSEdu, iar noi ne angajam sa menționăm
> acest lucru. Evident, compania o sa beneficieze de un câștig de imagine.
> Până aici nimic anormal sau greșit.
>
> O alta companie, x, face ceva super tare din punct de vedere tehnologic,
> [...]

Cred că este o confuzie.

Tipul de postări în care apare o companie parteneră va fi diferit față
de relatările despre o tehnologie, sau o companie fără prezență în
comunitatea noastră.

Cred că o relatare despre un eveniment, poate însoțită de poze va
atrage un alt capital de simpatie partenerului respectiv, decât a 215
postare despre Google Glasses.

Nu cred că ar trebui să "vindem" exclusivitatea, ci să diferențiem
clar poziționarea diferită pe care ți-o poate aduce (ție companie) un
parteneriat cu ROSEdu.

My 2 c,
Răzvan Rughiniș