[rosedu-general] Open discussion - ce inseamna promovare

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Thu Feb 19 15:57:23 EET 2015

Hello

Trimit acest mail pentru a enunta mai multe frământări pe care le-am avut
în ultimii ani și la care nu am găsit încă un răspuns concret, dar ma
gândesc ca poate, împreuna, comunitatea, putem sa enuntam niște principii
de comun acord.

O companie sponsorizează activitatea ROSEdu, iar noi ne angajam sa
menționăm acest lucru. Evident, compania o sa beneficieze de un câștig de
imagine. Până aici nimic anormal sau greșit.

O alta companie, x, face ceva super tare din punct de vedere tehnologic,
chiar legat de open source. Dar nu sponsorizează rosedu. Este ok ca rosedu
sa aiba un mesaj de propagare a acelei știri pe Facebook?

Din punctul meu de vedere astfel de lucruri ar trebui sa se întâmple. We
love technology and education, ideea este ca dacă noi știm ceva sa
împărtășim și cu alții. Buba apare în schimb dacă mesajul ar fi categorisit
drept reclama de către o companie care sponsorizează, penttu ca ar putea sa
spună ca dacă oricum postam mesajele legate de ei și open source, de ce sa
se mai deranjeze.

So, cum ar fi corect din punctul de vedere al :
* studenților interesați de tehnologie
* valorile open source (noi)
* companiile care sponsorizează

Mi se pare greu de împăcat și capra și varza și sunt curioasa dacă și pe
voi v-a frământat vreodata asta :)

Aștept cu interes opinii
Laura