[rosedu-general] Hackaton Open Data, 21-22 februarie

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Feb 16 17:34:05 EET 2015

Salut!

Weekendul acesta are loc[1] un hackaton, organizat de Coaliția pentru Date Deschise, la Facultatea de Cibernetică. Dublează și ca hackaton lunar al "Poiana Baronilor Locali 2.0"[2]. Basically, sunt două zile de hacking, se lucrează la aplicații pentru binele nostru al tuturor, și mai sunt câteva prezentări presărate prin program.

Eu am fost la hackatoane similare, și de fiecare dată am găsit să lucrez la chestii mișto, recomand cu căldură să mergeți :)

-- Alex

[1] http://odd15.datedeschise.ro/bucuresti/
[2] https://www.facebook.com/groups/270378973085847/