[rosedu-general] Rebranding sites

Staniloiu Eduard edi33416 at gmail.com
Sat Feb 14 16:20:02 EET 2015

Hello,

Template-ul arata foarte fain!

Am o sugestie legata de actiunea butoanelor din meniu: cred ca ar fi un
efect vizual placut daca in momentul cand un utilizator da click pe
"contact", de exemplu, sa fie un efect de scroll pana la sectiunea aferenta
si nu un jump direct cum este acum.

Ce parere aveti?

Eu am clonat codul si am facut modificarile necesare pentru acest
"feature", asa ca daca vi se pare o idee buna pot da un pull request.

Weekend fain,
Edi Staniloiu